Pages

Monday, February 27, 2017

Annevue pożegnanie

Annevue pożegnanie


Annevue - po?egnanie

Najtrudniejsze s?owo do powiedzenia jest "?egnaj". Wci?? pami?tam ten odcinek serialu Glee, w którym ?egnano w tragicznie nie wyja?nionej ?mierci Finna Hudsona. Od pierwszy minut nie mog?am powstrzyma? p?aczu, a co dopiero zmie?? ?mier? swojego ulubionego aktora - Corego Monteith w tak m?odym wieku. Mam nadzieje, ?e po tym po?cie chocia? troch? wy zap?aczecie, ?e odchodz? i b?dzie Was mnie brakowa?o tutaj na blogu, ale przede mn? nowa nieznana przysz?o??, mam nadzieje, ?e prze?yjecie j? ze mn?! ?  

Posta zawiera: tag, podzi?kowania, po?egnanie, przysz?o??.



Zdj?cie zamieszczone przez u?ytkownika Anna Bia?kowska (@annevue_)

Wst?p 
Na blogu jestem od 16 listopada 2013 roku [post], to by?y nie zapomniane chwile które wci?? b?d? wspomina? naprawd? niesamowicie. Zw?aszcza to wszystko czego si? tutaj nauczy?am, ilu wspania?ych ludzi pozna?am, wielu z Was zosta?o moimi przyjació?mi i wci?? utrzymuje kontakt ze mn? za pomoc? czy to Twittera czy Facebooka! Swojego pierwszego taga niestety nie mog? znale??, ale w jednym z postów napisa?am 365 dni z Annevue [post].
Tag

Jaka jest twoja ulubiona gwiazda i dlaczego j? lubisz ?
Nie znosz? takich pyta?, s? one dla mnie najtrudniejsze. Zw?aszcza, gdy mam dokona? wyboru mi?dzy naj rzecz?, osob?, wydarzeniem itd. Dla mnie jest to zdecydowanie za trudne! Mam zdecydowanie zbyt wielu idoli, których kocham. Mog?abym wymienia? tutaj w niesko?czono?? a i tak pewnie zapomnia?abym o kim?. Od ka?dego z nich staram si? czerpa? motywacj?, inspiracj? i cechy, które chcia?abym sama mie?. Zdarza mi si? te? zmienia? co? w sobie dzi?ki nim.

Jacy s? twoi idole i za co ich podziwiasz?
Nie ma ludzi idealnych, nawet ja taka nie jestem i sporo negatywnych swoich cech mog?abym wypisa? tutaj. Ale najwa?niejsze, ?eby je zauwa?a? i d??y? do zmiany. To w?a?nie cenie w swoich idolach, ?e dzi?ki nim mog? si? zmienia? na lepsze. Bycie sob?, walk? o swoje marzenia i determinacj?, upór i to co sob? reprezentuj? oraz post?powanie wg w?asnych przekona?, wszystko zgodnie z w?asnym sumieniem czy sercem! ?

Ogl?dasz Jessie?
Czasami tak, bardzo uwielbiam Debby Ryan. Najbardziej uwielbia?am jej rol? w Nie Ma To Jak Statek! Uwielbiam równie? Czarodzieje z Waterly Placy, Hannah Montana, czy nowe seriale Disneya, które s? naprawd? ?mieszne, ale nie mam zbyt du?o czasu na ich ogl?danie :C

Co studiujesz i jak widzisz swoj? przysz?o?? w ci?gu powiedzmy 10 lat?
Studiuje ekonomi?, w pa?dzierniku zostanie mi ju? ostatni rok studiów drugiego stopnia, czyli magisterki. Na studia doktoranckie raczej nie planuje i??. Jak widz? siebie za 10 lat? To do?? trudne pytanie. Szczerze mówi?c nie mam bladego poj?cia jak to wszystko si? potoczy, aktualnie szykuje mi si? przeprowadzka i wielkie naprawd? wielkie zmiany, wi?c co b?dzie dok?adnie za 10 lat nie jestem wstanie a? tak przewidzie?. Mam kilka marze?, które chcia?abym zrealizowa? jeszcze przed 30-stk?. Mi?dzy innymi zda? bardzo dobrze egzaminy j?zykowe (certyfikaty), zarówno z angielskiego jak i hiszpa?skiego. Jest wiele miejsc, które chcia?abym odwiedzi? zagranic?: Angli?, Stany Zjednoczone, Kanad?, Barcelon?, a szczególno?ci Camp Nou, Argentyn?, znane nam Baires czy Australi?.

Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Niestety w czasie tera?niejszym nie jestem wstanie odpowiedzie? na to pytanie, poniewa? na studiach nie mam typowych lekcji, które ma si? od rozpocz?cia ca?ego toku nauczania a? do samego ko?ca tak jak Wy to macie w podstawówce, gimnazjum, ?redniej i technikum. Moje przedmioty g?ównie si? zmieniaj? po ka?dym semestrze, czyli mam niez?y miszmasz, albo kolejny przedmiot jest uzupe?nieniem nast?pnego, zatem bardzo dobrze musisz pami?ta? ten poprzedni. Za czasów studiów najlepiej wspominam wyk?ady z: angielskiego, hiszpa?skiego i ekonomii.

Czemu lubisz blogowa?? Od czego zacz??a si? Twoja historia z blogowaniem?
Moja historia prawdziwa historia z blogowaniem zacz??a si?, gdy do??czy?am do redakcji Violetta Polska. Ten ?wiat by? dla mnie zupe?nie nowy, inny i bardzo ciekawy. Od dziecka chcia?am prowadzi? bloga i nadal nic si? nie zmieni?o. Mimo, ?e odchodz? to id? swoj? w?asn? drog? i zaczynam pisa? swojego w?asnego bloga wy??cznie o Martinie Stoessel. Mam nadzieje, ?e odniesie on taki sukces jak VP.

Jakby? mia?a u?o?y? zdanie motywuj?ce innych, jak by ono brzmia?o?
Nie wiem czy co? takiego by?oby motywuj?ce, ale: „Ka?dego dnia b?d? swoj? lepsz? wersj?. Ma?ymi kroczkami id? do wyznaczonych celów, marze?. Nie poddawaj si?! Wygrywa ten, kto upada, ale podnosi si? i walczy dalej!” ;)

Jak zacz??a si? Twoja przygoda z j?zykiem hiszpa?skim i jaki jest powód dla którego si? go uczysz (ze wzgl?du na serial, szko??, samej siebie czy masz plany wyjazdu do krajów hiszpa?skoj?zycznych)? Wed?ug ciebie to ?atwy j?zyk?
Pocz?tkowo by?o to przygoda o której nie mia?am bladego poj?cia, poniewa? uwielbia?am s?ucha? hiszpa?skich piosenek, zw?aszcza Shakiry czy Jennifer Lopez, potem Rebelde (Zbuntowani). Pocz?tkowo uczy?am si? wersów piosenek, które mi si? podoba?y na pami??, wraz z polskim t?umaczeniem z tekstowo.pl. Ale dzisiaj tego nie polecam! Dopiero na pierwszym roku studiów, mia?am mo?liwo?? wybrania j?zyka dodatkowego prócz angielskiego, wszyscy z rodziny namawiali mnie na rosyjski, bo mia?am go w ?redniej. Ale ja jako? nie czu?am powo?ania, postanowi?am wszystkim zrobi? na z?o?? i wybra? zupe?nie inny j?zyk, hiszpa?ski. I by?a to naprawd? niesamowita decyzja! Pewnie jedna z nielicznych, której nie ?a?uje do dzisiaj. Lekcje te da?y mi spore podstawy, dzi?ki którym mog?am uczy? zarówno Was jak i sam? siebie. Cho? sporo jeszcze nie wiem, nadal si? go ucz?. Wiem brzmi to do?? komicznie, po co uczy? si? j?zyka? U mnie to chyba kwestia ambicji (czasami si? nie znosz? z tego powodu!) i tego, ?e bardzo uwielbiam ten j?zyk. Chcia?abym go zg??bi? jak najwi?cej oraz mie? pewno??, ?e lepiej zrozumie si? swoich hiszpa?skoj?zycznych idoli. Mam równie? plany zwiedzenia krajów hiszpa?skoj?zycznych m.in. Hiszpani?, czy Argentyn?! Tak wg mnie to bardzo ?atwy j?zyk, czasami nawet ?atwiejszy ni? angielski, szczególnie ze wzgl?du na wymow?.

Rozwijasz si? w jakim? kierunku, oprócz pisania i nauki hiszpa?skiego? 
Tak, studiuje, pracuje nad sob?, by by? lepsz? osob? i zmienia? si? na lepsze pod wzgl?dem charakteru. Gdy co? pójdzie nie tak, czy zachowam si? nie odpowiednio analizuje to i nast?pnym razem staram si? nie ponie?? emocjom i nie da? si? sprowokowa?. Uwielbiam te? czyta?, ale nie zawsze mam niestety na to czas, poniewa? sporo czasu zajmuje mi nauka j?zyków - angielskiego i hiszpa?skiego. A do tego praca na blogu i w?asne ?ycie i szukanie pracy. Nie jest ?atwo, ale si? nie poddaj?.

B?dziesz kontynuowa? lekcje hiszpa?skiego?
W obecnej sytuacji, z racji tego, ?e odchodz?: nie.

Czy by?a? ?dziesz na koncercie ViolettaLive?
By?am na koncercie w ?odzi, aktualnie nie jestem wstanie stwierdzi?, czy b?d? na koncertach w Warszawie. Cho? bardzo bym chcia?a, nie wa?ne miejsce, ale chocia? ich us?ysze? na ?ywo czy zobaczy? pod hotelem. Do Krakowa mam za daleko, wi?c on w 100% odpada. Czas poka?e ;)

Jak uwa?asz Diego i Fran powinno by? razem? 
Pocz?tkowo by?am za Marcesc?, ale by?a to do?? przes?odzona para. Taki facet jak Marco raczej nie istnieje, powied?my sobie szczerze. Zbyt romantyczny, szczery, prawdomówny. Zbyt s?odko nie? Potem gdy nie zacz??o si? uk?ada? mi?dzy nimi najlepiej by?o wiadomo, ?e nie jest dobrze, a Diecesca by?a rozwi?zaniem na brak pary dla Fran, po odej?ciu Marco ze Studio. To i tak bardzo mi przypad?a do gustu.

Lubisz Gery?
Nie. Nie znosz? k?amczuchów, ludzi mieszaj?cych si? w nie swoje sprawy i niszcz?cych cudze ?ycie oraz tak bardzo kombinuj?cych jak ona. Ale wiemy, ?e to dzi?ki jej postaci serial i trzeci sezon Violetty by? o wiele ciekawszy, cho? bardzo trudny dla Leonetty.

Co sadzisz o Jortini?
Szczerze mówi?c, moje zdanie, s?owa nie spodobaj? Wam si? w ogóle. W serialu jestem oczywi?cie za Leonett?, ale prywatnie poza serialem wg mnie arty?ci, aktorzy i w ogóle gwiazdy maj? prawo u?o?y? sobie ?ycie wg w?asnego uznania, wg w?asnego przekonania, wg w?asnego serca. Cho? kiedy? nie mog?am pogodzi? si? z rozstanie Niny i Iana, z The Vampire Diaries, jako? nie obra?a?am jego nowe dziewczyny, z któr? wzi?? ?lub. Bo uwa?a?am, ?e powinien by? szcz??liwy na swój w?asny sposób. Podobnie uwa?am i tutaj. Jorge od lat mia? dziewczyn? Stephie, jeszcze przed do??czeniem do obsady Violetta. Czemu mia?by zostawi? j? dla Tini? Poznali si? na planie, grali zakochanych, bo taki by? scenariusz i tak nadal musz? gra? na scenie podczas koncertów Violetta Live, a wcze?niej podczas Violetta En Vivo. Tak naprawd? mog? by? wy??cznie przyjació?mi, mo?e nie maj? zbyt wielu zdj??, zbyt wielu wspólnych wypadów, bo oboje pewnie pracuj? nad w?asn? karier? zw?aszcza Tini, która ?apie wiatr w ?agle. Ale wg mnie s? dobrymi przyjació?mi, którzy s? w szcz??liwym zwi?zku, cho? nie jestem przekonana co do Petera…. ?ycz? Martinie aby by?a jak najbardziej szcz??liwa.

W jakich trzech s?owach opisa?aby? Priscille z Violetty?
Wredna, parszywa, nieodpowiedzialna.

Jest Ci przykro ?e trzeci sezon jest ostatnim?
Tak, cho?…. z jednej strony bardzo si? ciesz?, bo aktorzy wreszcie zaczn? swoje w?asne kariery, wci?? nie mog? si? doczeka? nowej p?yty Valerii, filmów Clary Alonso no i oczywi?cie kariery solowej Tini. Lodo ju? j? rozpocz??a! Mam nadzieje, ?e Jorge nie b?dzie kaza? nam czeka? zbyt d?ugo na siebie...

Chcia?aby? mie? ch?opaka podobnego do Leon?
Nie.. León to posta? wymy?lona specjalnie na potrzeby serialu, mia? sporo negatywnych cech, który pewnie nie chcia?abym mie? u w?asnego ch?opaka. W pierwszy sezonie poderwa? Violett?, wy??cznie dlatego, ?e s?dzi?, ?e Tomas zrobi? to z jego dziewczyn? - Ludmi??, a prawda by?a zupe?nie inna. Nie by?o to fair zagrania wobec Violetty, o który dowiedzia?a si? nieco pó?niej. Co prawda zakocha? si? w niej pó?niej, ale narobi? sporo k?opotów tym zachowaniem. By? ponadto by? do?? uparty i nie dawa? za wygran? w rywalizacji. Pó?niej si? troch? zmieni?, ale wci?? nie ufa? Violetcie i by? strasznie zazdrosny.

Pod wzgl?dem cech wewn?trznych jakiego ch?opaka z Violetty wola?aby? mie? (Brodway, Maxi, Andres, Marco, Diego, Fede, Leon, Feliepe, German, Ramallo, Tomas, Napo, Clement/Alex)?
Trudny wybór, ale znaj?c mnie pewnie zrobi?abym miszmasz. Ka?dy z nim ma cechy, które ceni?abym sobie u ch?opaka i w ogóle u obcych ludzi. G?ównie jest to szczero??, zaradno??, troskliwo??, bezinteresowna pomoc, prawdomówno??, sprawiedliwo??.

Masz jakie? najlepsze wspomnienie zwi?zane z Violett??
Nie wiem, czy mo?na nazwa? to wspomnieniem. Ale ca?a sytuacja z serialem Violett?, do??czeniem do bloga Violetta Polska i wszelkimi odcieniami fioletu zostanie na zawsze w moim sercu ? Pozna?am naprawd? wspania?ych ludzi, za co dzi?kuj?! B?dziecie na zawsze w moim sercu ?

Za co pokocha?a? serial Violetta?
Opisywa?am t? sytuacj? wielokrotnie wam. W serialu spodoba?y mi si? piosenki, ta niewinno?? Violetty, która zaciekawiona wchodzi?a do Studio On Beat wtedy. Dodatkowo spodoba?o mi si? wiele pobocznych w?tków, zarówno uczniów jak i wspó?lokatorów z Violett?.

Masz takie momenty, ?e Violetta Ci si? po prostu nudzi?a, tym bardziej przy pracowaniu na blogu o takiej tematyce?
Violetta nigdy mi si? nie znudzi?a. B?dzie na zawsze w moim sercu. Pr?dzej zamiast nudy powiedzia?abym, ?e wci?? mam takie tematy, których nie lubi? pisa?. Dziwne prawda? Ale nie czuj? si? czasem dobrze w danym temacie i unikam pisania posta jak ognia.

Jakie 5 postaci z Violetty najbardziej lubisz?
Lubi? ka?d? posta? ;) cho? czasami przyprawia mnie o zawrót g?owy, zw?aszcza te z?e postacie, ale maj? swoj? racj? bytu w serialu, ?eby by?o ciekawiej. 

Jaka jest twoja ulubiona piosenka z Violetty i nie z Violetty?
Ulubiona piosenka z Violetty: On Beat, Voy Por Ti, czy Supercreativa. Nie z Violetty? Zale?y od humoru, cho? uwielbiam s?ucha? hiszpa?skich piosenek, ostatnio spodoba?a mi si? hiszpa?ska wersja Good For You



Do jakich "Violettowych" fandomów nale?ysz ? I za co lubisz akurat t?/te gwiazdy ? 
Nale?? do ka?dego z tych fandomów, ale g?ównie Tinista, Lodofanatica i Clarinatica, Jorgista. Tini uwielbiam dlatego, ?e jest prawdziw? szczer?, prawdziw? osob?, d???c? do swoich marze?. Lodo mia?am okazj? pozna?, jest naprawd? ciep?? osob?, bardzo kochaj?c? swoich fanów, jest naprawd? niesamowita! Clari uwielbiam zw?aszcza jako modelk?, ale bardzo podobaj? mi si? jej piosenki z Violetty, które mia?a okazj? za?piewa?. Jorge? Zapowiada si? naprawd? niesamowitym artyst?, jego filmiki s? niesamowite, ?mieszne i ma naprawd? g?ow? pe?n? pomys?ów, na pewno jeszcze nie raz mnie zaskoczy.

Co s?dzisz o ostatniej dramie Tinistas z Polski z Tinistas z Argentyny ? I czy bra?a? w niej jaki? udzia??
Co s?dz? o tej dramie? By?a nie potrzebna… Kompletnie nieporozumienie. Mia?am okazj? bra? w niej udzia?, poniewa? stan??am wtedy w obronie przyjació?ki (aktualnie ex). Ale nadal nie zmieni?am zdania, Tinistas z Argentyny nas ?le zrozumia?y, wyssa?y sobie t? histori?, ?e dziewczyny po prosi?y j? o follow. Niepotrzebnie.

Jak d?ugo jeste? Vlover? W sensie od puszczenia 1 odcinka 1 sezonu czy sta?a? si? Vilover pó?niej? Od jakiego sezonu polubi?a? ten serial?
Vlovers jestem od pierwszego odcinka, pokocha?am go za wszystko, zw?aszcza hiszpa?skoj?zyczne piosenki.

Czy sta?a? pod studiem TVN gdy Lodo tam by?a?
Tak by?am, ale z przyjació?k? pob??dzi?y?my i wyl?dowa?y?my przez spó?nienie na koniec t?umu. Ale mam to zdj?cie nadal na dysku :D 

Jakich dziesi?ciu s?ów u?y?aby? aby opisa? Lodo?
Pi?kna, kochana, ciep?a, zabawna, prawdziwa, szczera, niesamowita, spokojna, energiczna. 

Czym inspiruje Ci? Lodo?
Swoj? prawdziwo?ci?, ?e zawsze jest sob? mimo to. Jej u?miech jest naprawd? niesamowity. Pomaga mi w gorszych chwilach. Ostatnio nawet stwierdzi?am, ?e sama b?d? chodzi? z notatnikiem i zapisywa? ciekawsze rzeczy jak ona to robi.

The hardest word to say is "goodbye" ?? #VP #ViolettaPolska But something change, something is not the same, is really different ?? Its new begging! I hope You will walk with me ?? #Tini #blog #change #future
Zdj?cie zamieszczone przez u?ytkownika Anna Bia?kowska (@annevue_)


Podzi?kowania
Jeszcze przed moim odej?ciem chcia?abym serdecznie podzi?kowa? ca?ej redakcji Violetta Polska, za podarowanie mi szansy i mo?liwo?ci pracowaniu na tym blogu oraz za zaufanie. Szczególnie chcia?abym podzi?kowa? Patrycji (Patka hm) to na ni? mog?am liczy? w ka?dej sprawie, na prawd? "stara si? uszcz??liwi? wszystkich" jak tylko mo?e. Wci?? mog? liczy? na Ciebie, dzi?kuj? serdecznie, kochana! ? Milens o to od niej nauczy?am si? najwi?cej, by?? dobrym przyk?adem i inspiracj? do pisania postów, sami wiecie najlepiej, ?e jest najlepsza z najlepszych! Chcia?abym podzi?kowa? równie? mojej przyjació?ce Ewie (administratork? Lodovica Comello Polska) za wsparcie, za wys?uchanie ka?dego mojego s?owa, cho? zdarza?o si? w chwilach nerwów niecenzuralne a najbardziej, za to, ?e jeste? zawsze! Kocham Ciebie siostro! ? Chcia?abym równie? podzi?kowa? Julii, za wsparcie, motywacj? i nak?anianie mnie do walki o w?asne marzenia, przekonanie i wszystko czego sobie zapragn?. To jest dawno pozytywnej energii i motywacji, któr? potrzebuje! Dzi?ki kochana! :* Clarinaticas za ka?d? pi?kn? wiadomo?? wsparcia dla mnie, za ka?de wys?uchanie mojego pi?knie d?ugiego monologu na konferencji na Twitterze, za to, ?e przyj??y?cie mnie do swojego fandomu, za to, ?e zawsze mog?am i mog? wci?? na was liczy?  za wsparcie, za wys?uchanie i to, ?e jeste?cie takie niesamowite, mi?e, pracowite. Uwielbiam Was! ? Dodatkowo chcia?abym podzi?kowa? tej facebookowej grupce, w której na konferencji dogadywali?my akcje na Violetta Live, dzi?kuj? serdecznie za wspania?? atmosfer? i to, ?e tak ?wietnie si? z Wami gada nie tylko o Violetcie! Oczywi?cie chcia?abym równie? podzi?kowa? czytelnikom tego bloga (aska równie?) za przyj?cie mnie do tego ?wiata, za ka?de ciep?e s?owo skierowane do mnie, za podzi?kowania za moj? prac? oraz za motywacj? i wen? do pisania postów. Bez was mnie tutaj by nie by?o! Dzi?kuj? serdecznie, za te prawie dwa lata sp?dzone na blogu.




Po?egnanie
Tak jak Patka hm, chcia?abym zaznaczy?, ?e nie odchodz? dlatego, ?e Violetta mnie nie obchodzi. Przecie? nie zak?ada?abym bloga o Martinie, prawda? Violetta oraz aktorzy powi?zani z serialem, nadal s? w kr?gu moich zainteresowa? i lubi? wiedzie? co jest u nich. Wci?? pozostan? w moim sercu na zawsze, bo serial by? naprawd? dla mnie pi?knym czasem, z którego czerpa?am naprawd? wiele motywacji! Chyba jestem bardzo sentymentalna. Ale, no w?a?nie jest jakie? ale... Cho? sama w to nie mog? uwierzy?, ?e ten czas tak szybko leci, w listopadzie by?yby dwa lata, ale... co? posz?o nie tak w pewnym momencie, co? si? zmieni?o diametralnie i ju? nie jest tak jak powinno, jak wcze?niej. Mo?e to atmosfera nie taka, cho? wiem, ?e równie? ja jestem temu winna. Ale pewne sprawy posz?y zbyt daleko, a ja nie pozwol? sobie by? t? najgorsz? zawsze. 



Przysz?o??
?wiat V, b?dzie mi nadal bliski jak wspomnia?am, zw?aszcza Tini, Lodo, Clara, Valeria i Jorge. Wci?? b?d? aktywna na portalach spo?eczno?ciowych, uwielbiam Twittera, tam prawie zawsze mo?ecie mnie znale??, chyba, ?e ?pi?, ucz? si? b?d? pracuj? ;) Od czasu do czasu wrzucam te? zdj?cia na swojego Instagrama, mam równie? aska, cho? bywam na nim do?? rzadko! Podsumowuj?c oto moje oficjalne konta, wszelkie inne s? fa?szywe!

Oraz moje Google+, gdzie mo?ecie mnie doda? do kr?gów: [link]

Zapraszam Was, do "zaobserwowania" mojego bloga o Martinie, mam nadzieje, ?e nadal b?dziecie ze mn? zwi?zani jako bloggerk?, V-Lovers! Mo?ecie to zrobi? na dwa sposoby: pierwszy doda? w panelu Bloggera, albo na blogu skorzysta? z przycisku "do??cz do witryny". Za pewne nied?ugo zostanie do niego stworzony Fanpage do niego, ale o tym ju? innym razem i gdzie indziej!




Zapraszam Was równie? do grupy dla Tinistas na Facebooku, na której jestem moderatorem, je?eli to w?a?ciwe okre?lenie.


Jestem te? administratork? na Lodovica Comello Polska, wi?c macie mas? mo?liwo?ci kontaktu ze mn?, mam nadzieje, ?e pozostaniemy w nim, prawda?


To jest oficjalnie mój ostatni post, kolejne nast?pne posty b?d? wy??cznie postami przygotowanymi dla redakcji, by nie zostawia? ich w tak trudnej sytuacji jakom jest odej?cie dwóch redaktorek bloga.

Pozdrawiam, Annevue ?


Available link for download