Pages

Tuesday, November 10, 2015

Download Visma Min Lön 1.1 APK for Android

Visma Min Lön 1.1
File name: Visma-Min-Lön.APK
ID: com.visma.topaz
Version: 1.1
File Size: 2.5Mb



Visma Min Lön Screenshots
Visma Min Lön Screenshots 0Visma Min Lön Screenshots 1Visma Min Lön Screenshots 2Visma Min Lön Screenshots 3Visma Min Lön Screenshots 4

What's new in Visma Min Lön 1.1

Bättre hantering av notifieringar.

Visma Min Lön Details

Nu kan du läsa dina lönebesked direkt i mobilen. Detta är en app för dig som idag har tillgång till Mitt lönebesked i Visma Stämpla.

Funktioner:
• Få ditt senaste lönebesked som notifiering i mobilen.
• Se dina lönebesked under året och få detaljerad information om bland annat karensdagar, sjukavdrag och övertid.
• Få en överblick av bland annat kvarvarande semesterdagar, saldo för inarbetad komptid, samt din bruttolön och skatt.
• Dina löneuppgifter skyddas med krav på inloggning till appen.

Visma Min Lön | 24 Reviewers | | Rating: 3.5

Download Visma Min Lön 1.1 APK